Saturday, May 15, 2010

Pengenalan : Under Construction

Assalamualaikum.

Alhamdulillah,setinggi-tinggi kesyukuran dipersembahkan kepada Allah S.W.T atas segala nikmatnya.Setelah melalui beberapa fasa baik-pulih,blog Under Construction akhirnya diterbitkan secara rasmi pada 14 Mei 2010.Diilhamkan oleh beberapa pemudi dan dibantu oleh 'buruh kasar' yang sudi memberi komitmen,blog ini diterbitkan khas untuk tatapan semua lapisan masyarakat.

Mengambil nama Under Construction yang bermaksud "Dalam proses pembinaan",ianya merujuk secara total kepada proses pembinaan hati dan penyatuan hati tersebut ke arah keredhaanNya.Bersesuaian dengan tema "Together WE Build the Ummah",menunjukkan kerjasama dan ukhuwah menjadi pelengkap kepada penyatuan hati tersebut.

"Sabda Rasulullah S.A.W : Orang beriman itu seperti satu binaan yang menguatkan satu sama lain"

Semoga blog ini membuka jalan untuk kita sama-sama 'menyusun' satu-persatu batu-bata yang ada untuk membentuk sebuah dinding yang tinggi dan teguh.

Kepada para pengunjung blog,anda dialu-alukan memberi sebarang komen mengenai blog ini.Pepatah Inggeris pernah menyebut,"He who makes no mistakes,makes nothing",kami selaku penggerak blog amat mengharapkan sebarang teguran dan komen untuk kita sama-sama pelajari dan ambil pengajaran.Anda juga sangat dialu-alukan untuk mempromosi blog ini.

"Together WE Build the Ummah"